love ya

haha helskön kväll asså! annaa och jag åkte till coop, träffa våra favoritkillar, ben and jerry och vi körde på de gamla vanliga, chew chew och cheesecake, mumma aasså, kolla på en fett läskigt film och sen bara låg och asgarva xd jag gillar dig starkt gmn!

nu ska jag borsta gaddarna sen krypa ner och läsa min bok + smsa såklart ;) kan ju inte svika mina smskompisar.. haha fett neard jag låter.. nej men man måste ju vara liite social. 

fett sköönt, äntligen klar med fysiken, puuuh, ska vara inlämnad imorgon (a) höhö
nej men fan bussen går 07.47 så jag måste typ gå upp halv 7. Buhuh! O.o wtf.. 
fan inge sent för mig asså, haha är fett pigg så kommer ju inte sova.. så hoppas alla är sociala på sms! :D
 
hoho jag längtar till halloween :blush:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0