med er är man sig själv

man blir så himla glad av att vara med er tjejer,

nyss tränat, gick väll sisådär med skotten, men det kommer, men det är svårt när man har andra saker i hjärnan. Haha bilresan hem in my ♥ åkte med amanda, fridolf och annibanni (min älskling) asså skratta hela vägen hem,
våra fina ideér om att amanda skulle skjutsa oss nästa gång, 
amanda skulle köra, jag skulle sitta bakom, ha fridolf på mina axlar, och annaa skulle sitta på fridolf axlar, 
hahahahah skit kul, och sen att frida och anna skulle sitta bakom sen skulle jag sitta med en lina bakom moppen på en sk8board xd och sen att jag skulle ligga på en sk8board och hålla tag i amandas moppe, och anna skulle ligga bakom och hålla i mina fötter och frida likadant, 

haha det vi skratta åt var hur det skulle se ut i en rondell, att vi typ skulle flyga framåt, 
dålig humor kallas det men ändå sååå bäst! 
och sen att jag kommer bonde när jag blir stor, 
att jag skulle ha såna där jeanshängsel byxor, en smutsig tröja och ett grässtrå och sen sitta i en traktor, och säga - aa gamla bettan funkar än iallafall   

asså vi är för sköna (a)
Smååå och söööta, ni är är det bästa i mitt liv (L)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0