mina bebos<3

så jävla sköönt att gå ut och gå med mina älsklingar, en och en halv timma gick jag idag, riktigt duktig tycker jag.
Imorgon blir det skolfoto, sen träning, me like asså träningen inte skolfoto, fuckno! hatart
idag samma skit som vanligt, hade orentering och johan våran 30+ lärare gick med oss, för tre blondiner (annaa och jag kinderägg) i skogen ... nooot good
men hitta det gjorde vi! :) 

finns inte så mycket att skriva.. för nu ska jag få massage av morsan för min rygg is really killing me, vettefan va jag gjort men ont göre, sen blire duschen och soooova, e skit trött
fast det slutar alltid med att jag sover typ halv 12 :( vad ska man göra,

jag har gjort så många misstag, men det största var att jag kände något för dig.
 Mirabell min ängel! lina sötnosen :love: ma angels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0