Något att skratta åt ;)

Raggningsrepliker:
- Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman

- Tjena! det var jag som sket på dansgolvet..

- Vad söt du är.

- Jobbar du för UPS? Kunde nästan svära på att du kollade in mitt paket.

- Är du nå blöt då?

- Du anar inte hur sexig jag blir efter ett par öl.

- Ta av dig kläderna och lägg dig i sängen så ska du få se på Gandalf !

- Du är som luft - omöjlig att leva utan!

- Orka raggningsrepliker. Ska vi knulla?

- Får jag köra lite djuphavsdykning i din kärleksbrunn?

- Jag är inte såhär lång egentligen, jag sitter bara på min plånbok.

- Har du haft sex på dansgolvet förut? Eller blir jag den första?

- Om jag sa att du hade en underbar kropp, skulle du bli sur på mig då?

- Söt som baileys, speciell som champagne, varm som konjak, exotisk som malibu och slår ut dig som tequila!

- Jag vill gå på bio men min mor sa att jag inte fick gå själv.'

- Ursäkta, suger du av främlingar? Eller jag kanske skall pressentera mig först?

-Hej! Får man bjuda på ett åk?

-How you doin?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0