now your gone

hola people!

ingen bra uppdatering, men lix vi har ett liv..
iallafall dagen i sammanfattning, SKIT! jävla hooorsilver, va är hans problem! och jävla c******, va vill h*n?
fan tänker skolka varje so! ...
mja!!

haha efter skolan hade vi kul iallafall :cool: sprang runt på stan.. coola som vi är, men fick ju se en old classmate ;) tror han såg mig iallafall.. kanske var någon bakom mig, man vet ju aldrig om man heter beckyy right?

klippte mig idag iallafall, blev väll rätt bra antar jag.. får väll se

tog en långpromenad med älskling + miniälsklingarna, myyssiiit värre.

Men nu vet ni lix! :D

anna visst påminner det här om i lördags?
Viiillll niiii haaaaaa f*****

hahahahahahah skitkul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0