pajjat..

som becky skrev har min satans data pajjat, cppp säger jag bara!
hahahah asså jag hatar dej så jävla mycket du är sjukt äcklig och skabbig och det står jag verkligen verkligen verkligen för och tänker fan aldrig röra dej fett äckligt juuu höhöhöhöh :'( men jag hatar dej verkligen och du är lika cp som min dataskärm ...fett synd om dej asså.

men ska inte skriva mer , fick bara lånas pappa lite snabbt för att kunna skriva ett litet inlägg så jag nt lägger allt på becky bebbooooooo inte snällt!
men nu ska jag kolla tv sen film sen duscha och lite mer , imorrn ska jag inte upp fören halv 8 , så blir ingen tidig kväll idag asså , inte för det brukar bli det men ändå ;).

/ annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0