pluggneeeard

 typ sååå wannabe mig, eller så är jag wannaben den? ...
plugga nyss lite spanskaglosor, haha kan dem redan, eller dem 5 första iallafall, då slipper jag få 0 rätt :thumbup: 
kolla igenom gamla bilder och hitta en där jag hade tagit kort på ett test i spanskan...
 fan talang i spanska? :O tycker jag starkt assååå.

haha idag skulle man haft skolfoto, fan imorse svär jag börja nästan böla hade ingen bra hairday, skulle ha haft den där bad hair mössan... fifan men tur att det blev flyttat till fredag, svär hörde hallelujah kören sjunga :')) 
asså älskar spanskan mest! hihi vi kanske ska få åka till spanien :cool: hoppas! fifan va kul hallå spanjorer typ hola me llamo ;;)  hon verkar vara heeelsköön!

sen läraren bah a sen kan vi åka på studieresa till en annan skola, vi ee vilken skola? hon bah göksten ... både anna och jag typ skreekk noooooooooooooo! Så det blev skogstorp istället ;)

men ska kolla film nu tänkte jag
every time I think of you I smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0