porr dag...

sitte här och äter vindruvor och dunkar Mcfly
  dem är fett heta, iallafall han till vänster (a)
nej men kom ju nyss hem från träningen, tyckte det gick fett bra fan, om en vecka match!

idag asså cepe skola, hade ingen musik så satt och gjorde so, sen hade vi hk, asså vi är fett bäst! gjorde soppa och scones, skit mumma.
sen hade vi ingenting, vi skulle ha haft ap, men nej nej vi hade det tydligen inte så våran lärare sa åt oss att skolka? ... för om hela klassen inte kom då kunde hon inte sätta skolk på alla? a okej bra lärare :thumbup: not.
men då duktiga vi var, så satte vi oss i ett grupprum och jobbade.

Ni kan seriöst inte ana vad vi såg.. vi kolla igenom ett nyckelhål, då ser vi en lärare som kolla porr (?!) asså fan va vi dog, hur sjukt är inte det?

nej men a så har min dag sett ut, asså har jag någongång en normal dag? :(

ska gå och duscha nu, för brorsan ska ta hem tjejen och några till, men i andra tankar, ska jag? Haha ska fan komma in i rummet och bah aaa tjena och lägga armarna runt dem :cool: fan va sköön jag e.

Haha nejdå nu ska jag inte skriva mer, Love ya all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0