prinsessan på ärten

äntligen har vi köpt en madrass till min säng! verkligen efterlängtat för har haft så jävla hård så har knappt kunnat sovit..
men nu jävlar! den här är såå himla sköön och mjuuk, och studsig *hihihhihiih*
oooohhoo alla vet vad det betyder? ;)  ni vet och det har redan hänt! har kastat mig i sängen och suttit och hoppat och studsat, skiitkuul! :D lite barnsligt, men man ska alltid ta fram barnet inom sig. ett av mina livsmotton 
  ser ut som världens största tampong men det är faktiskt madrassen som är inlindan.. ;(

Sköönt det ser ut va? komma och enyoya mig inatt? :O *hihiih*

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på honey
sen hade jag tänkt sova, och tro mig jag kommer sova som en fucking prinsessa!♥

oj fina damer är inte fula i mun... Hahahha kuktur att jag inte är någon dåå ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0