SHAKDFFLA

JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD OCH DET KÄNNS SÅ JÄVLA BRA ! :D
är det här känslan som ska vara?

åhh jag är så himla glaaaad , har inte vart så här glad på länge asså!
idag när jag kom hem från skolan började jag direkt med att montera ihop skrivbordet , blev riktigt lyckat ( bild på det och allt annat i rummet kommer imorrn eller snart iaf ) det slutade med lite få skador hahah .. började med papercut rätt stort jack på tummen haha , skärde mig på kartongen! sen klämde jag min tumme så den har en blå fläck så här inuti usch.. :( och sen smällde jag till mig på tummen och tappa en planka på tån, men här sitter jag överlevande, och det är underbart att rummet snart är klar , inte bara därför jag är glad ;)
men nu ska jag fortsätta kolla idol , pusss heeej! :*

rebeckandersson, ingen är som du.
/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0