tänker på tiden, tänker tillbaks. En gång var det bra men nu är allt knas

är det bara jag som tycker det är kallt?
skakar som fan..

a som anna skrev så har den här dagen varit skitseg, hade spanskaglosor och skit, hej hej fuska, Ha! nej men kunde glosorna men sen hon skrev typ konstigaste grejerna :S fick reda på att på so imorgon ska vi kolla på lilja ever, har någon sett den?  Tycker den verkar bra faktiskt. Sen ska man välja en kompis och två man inte brukar jobba med och sen välja en inriktning man ska fördjupa sig i, jag, annaa, Wille och Pontus ska vara med oss (det sa vi iallafall) vi valde missbruk, eller jag och anna gjorde det, dem andra har inget att tala om ;) *fniss* nej men tror det kommer bli bra asså.  

efter skolan har jag bara legat och ätit pastasallad, åt ju ingen lunch . .. ä whatever gött vare.
kollade på americas next top model säsong 6,
Danielle och Joanie (1:a och 2:a i säsong 6)
börja tänka på att vara modell borde vara jävlit roligt. Det tycker jag iallafall, synd att man inte har det utseendet.. men tänk att få vara med í typ elle magazine eller viktoria secret show? fan en dröm går i uppfylle.. tycker alla dem kvinnor som är modeller är skit vackra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0