thinking all about my baby.

yeah , it's whas only just a dream.

sorry för dålig uppdatering men har inte haft orken eller tiden , sen håller ju becky är uppdaterad som tur är iallafall :) har inte heller något och skriva,vill ju inte direkt tråka ut er det är nog också en anleding till den dåliga uppdateringen, men dagen har väl i stort sett vart som alla andra måndagar SKIT SEGA, nog för vi knappt gjort ett piss + att vi fick sluta en timma tidigare så det gillar vi ju självklart.
sitter just nu och bara väntar på att mamma ska komma hem för när hon gör det ska vi åka och shoppa, mamma har fick lön idag så om jag ska shoppa ! :D har redan lagt undan : en vinterjacka skitsnygg, jättefina skor, två halsdukar, ett par jeans, en tröja, sen ska jag köpa lite fler tröjor tror jag och ett par uggs, är i behov av ett par såna asså! men nu ska jag inte tråka ut er längre hahha , vi hörsss

jag lever i en dröm, och i den drömmer exiterar bara du och jag.
pusss ab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0