we can pretend ..

jättejättejätte ledsen för så himla dålig uppdatering, men har varken varit på humör för att blogga eller ha haft riktigt orken ,
syster flyttade ju i lördag , till lindköping och tro det eller ej men jag saknar henne som fan och hon ska vara borta i 5 FUKKING ÅR ! vi får se hur det går helt enkelt.
idag har inte varit en bra dag, för någon alls tror jag så orkar inte berätta om den men hände rätt mkt, fast jag har inte gjort ett pisssssss på lektionerna bara suttit i fönstret och stirrat hahah!
ajaa ikv ska jag becky ( frida? ) o stina kolla på hbk - tik i mesta, blir nog rätt bra match, vi hörs när vi hörs lix!
saknar vi dej patricia? SVAR JAA!
/annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0