you cant brake a broken heart

Hello alla sötnosar!

sitter och har sketna ont i magen.. inte sååå lyckat kanske och trycka i sig typ 10 brownie bitar på en och samma gång, buhuhu

aboo sitter och gäspar är så jävla trött, fryser gör jag också, kanske bäst att hoppa in i duschen snart.

äntligen helg iallafall! :D många tummar upp där asså, imorgon oooo sovmorgon, fast? nä kom på att lilla beckyy ska till svergies huvudstad
MALMÖÖÖ!
haha nej skämta stockholm såklart :cool:
 mami och papi ska köra upp mig dit så vi kan kolla på basketskor, behövs verkligen..

idag har skolan flytit på, asså stirrar mig galen! :( gillar ikke det här..
träning gick :thumbup: skottet sitter finfint, men behöver öva lite på fotarbette... klumidunsen här asså! :)

laddat hem massa filmer också! :D
tänkte ha en mysig filmkväll med mig själv, för hade ju planerat att bråka med brorsan och hans tjej! måste ju se om hon är värdig han, såå bitchen i mig kommer fram nästa gång hon kommer hit!  men han skulle till henne istället... :( djuuupt besviken. 

Iallafall här är alla filmer jag laddat/laddar hem! :D  vilken tycker ni jag ska kolla på?
 Take the lead
med antonio banderas, en av mina favorit skådespelare:blush:
Superbad
Haha den filmen är serri den skönaste jag vet.. :')) Han är ju bah såååå sööt också :( typ bah omg it's in :O hahah 
 Honey
med jessika alba, också en av mina favoritskådespelare, så sjukt fin. 
 Deadline
verkar sjukt läskig :( ;)
 Air Bud
Säg vad ni vill men den hunden e sjuukt sööt ;) 
 Air Bud: golden receiver
 Air Bud: World pup
sööööta jue :blush:



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0