your love is my drug

Hello peoples! :)

ni vet den där känslan att man vill ha ngt/nån så mkt att man dör? jag hatar den känslan har jag kommit på, den är bara till besvär? Ååååååååå orkar inte! :(

varit i kyrkan hela dagen, fick en guideningstur, tycker det är rätt intressant faktiskt.. sluta vid 2 och gissa om jag var trött asså.. fifan saknar sommarlovet.. när man aldrig var trött typ.. :( jaja får vänta några månader.

bäst jag gör i ordning mig lite för ska ju som Anna bebis skrev kolla på match i triangel, vet inte om det heter så men, bussen går iallafall 59, så bäst jag sätter fart för tänkte ta lite oboy, oboy you make me feel like oboy ... *haha*
är så sugen på det.

Men vi hörs sen!
 är såå buusig när folk tar kort på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0